Una dintre cele mai rapide tranziții din istoria asistenței medicale s-a produs în timpul pandemiei COVID-19. Radiologii care interpretează imagini ale corpului uman au început să lucreze de acasă în masă când pacienții au început să fie scanați departe de instituțiile medicale mai mari, care au fost copleșite de îngrijirea celor afectați de Coronavirus.
Altceva a evoluat în timpul COVID. O parte semnificativ mai mare de medici au raportat că sunt nemulțumiți și nu din motivul pentru care ați putea crede. Din mai mult de 12.000 de medici chestionați la mijlocul anului 2020, doar jumătate s-au declarat fericiți în comparație cu mai mult de două treimi înainte de pandemie. Medicii care au raportat că s-au simțit suprasolicitați făcând referință la cererile birocratice referitoare la timpul lor ca fiind cea mai frecventă cauză (aproape două treimi au arătat documentele și birocrația, în timp ce doar unul din 12 a specificat îngrijirea pacienților cu COVID).
Această tendință către utilizarea tehnologiilor de la distanță și epuizarea medicului formează confuzie în eficiența sistemului medical. În timp ce tehnologia a permis practicarea mai multor procese virtuale, spitalele și medicii lor sunt încă departe de a avea la îndemână toate instrumentele pe care le doresc, oriunde s-ar afla.
O nouă colaborare între GE Healthcare și GBG - MLD promite să contribuie la schimbarea acestui lucru și, în acest proces, să deschidă o lume cu potențial pentru industria medicală, pacienți și chiar startup-urile care fac inteligența artificială (AI) mai accesibilă și pentru Republica Moldova. Oferirea software-ului de imagistică avansat al GE Healthcare și a platformei Edison Health Services pe este mai mult decât plasarea aplicațiilor compatibile cu AI într-un centru de date. Oferă șansa de a sparge cei patru pereți ai spitalului și de a reorganiza modul în care asistența este furnizată de la modelul tradițional bazat pe centrul de sănătate la unul virtual, distribuit, în ti